23.03.2017

Сценарій до свята 8 Березня (фотозвіт)

Свято 8 Березня
(2 клас)

Ведуча.
Добрий день,шановні гості! Ось і прийшли перші весняні дні, а разом з нами чудове свято всіх жінок – 8 Березня. Ми вітаємо всіх із цим чудовим святом, бажаємо веселого настрою, міцного здоров’я, теплих сонячних променів, щасливих посмішок, злагоди, спокою та успіхів в усьому.





Дитина.
Лежать у полі ще сніги,
А води весняні шумлять.



І сонні будять береги,
Біжать, і грають, і дзвенять.

Дитина.
Вони дзвенять на всі кінці:
Іде весна, іде весна!
Весни ми юної гінці,
Вперед послала нас вона.



Дитина.
Танцюй, весняна вулице,
Веселе дзень – дзелень!
Ви знаєте? Ви чули це?
Сьогодні мамин день!

Дитина.
Тільки сонячне проміння
Весняним теплом дихне,
Лине всюди дзвін чарівний –
Привітання шле ясне.
«Весняний квартал» у цей день і в цей час
Святкові вітання готує для вас!



Звучить музика. Виходять діти «трійками». Всі сідають. Пара діток залишається.

Мама, мати, матуся, ненька… Скільки тепла вміщує це слово, бо називає людину, яка завжди для нас найближча, найдорожча, найкраща, наймиліша.
Діти, а в кого з вас мама найкраща?



1-й учень
Дорога моя матуся, добра моя ненька,
Ти у мене найкраща, рідна, дорогенька.
Рано-вранці поспішаєш щодня на роботу.
Дякую тобі, матусю, за твою турботу.

2-й учень
Люба мамочко моя, я тебе вітаю,
У жіночий день святковий успіхів бажаю.
Будь завжди, матусю рідна, весела, щаслива,
Ти ж у мене — найкраща, добра і вродлива.

3-й учень
Ні, моя матуся рідна — найкраща у світі,
Молода і дуже гарна, як вишня у цвіті.
Хай тобі щастить, матусю, хай тобі здоровиться,
Від душі це і сердечно моє слово мовиться.

4-й учень
Всі матусі дуже гарні,
Згоден я із вами.
Але кращої, як в мене,
Не знайдете мами!

5-й учень
Ти так мені потрібна, мамо,
Як цвіт калини навесні,
Моя рідненька, наймиліша,
Моя найкраща на землі!

6-й учень
Ти прийми в цей день весняний
Найкращі вітання.
Найкрасивіша у світі — моя мама гарна.
Будь здорова, моя ненько, радуйся усьому,
Хай здійсняться твої мрії у році цьому.

7- й учень
Зі святом, мамочко хороша,
Зі святом тебе, рідна.
Ти найкраща, а тому
Слів сердечних гідна!

8- й учень
Мамо, матінко, матусю,
Я добра від тебе вчуся.
Ти найкраща в світі мама,
Ніжна, добра і ласкава!

9 - й учень
Найкраща матінка моя:
красива, добра, мила.
Усмішка – пісня солов'я,
весела, незрадлива.

10 - й учень
Чарівна моя, розумна, мамочко рідненька,
Світить, посміхається, як сонце ясненьке.
Працьовита, на роботі тебе поважають.
Ти — найкраща, і я хочу, хай про це всі знають!



— То чия ж мама найкраща? Д і т и (разом). Моя!

— Запам’ятайте, діти: для кожної людини своя мама – найкраща, найдобріша, наймиліша, най..., най..., най… І кожна дитина бажає своїй мамі усього-усього найкращого.

НХЛ  __________

Привітання від хлопчиків



Дорогі наші дівчатка
Щиро вас вітаємо,
І усякого добра
Від душі бажаємо!

2-й хлопчик
Щоб були здорові, гарні,
Вчились на відмінно,
А коли списати попросимо -
Дали неодмінно!

3-й хлопчик
А ще бажаємо вам стати
Подругами нам.
Щоб у класі всі здружились,
А не бились і сварились.

4-й хлопчик
Щоб ходить могли  ми разом
На прогулянку у сквер.
Бути чемними ми дружно
Обіцяємо тепер!


5-й хлопчик
Якщо дразнили ми вас невдало,
Чесне слово , нам соромно стало .
І не від злості , а від звички
Смикаємо вас за розкішні косички.

6-й хлопчик
У дівчаток гарні кіски ,
Але надто вже малі ,
А щоб більші виростали
Ми їх тягнем до землі





7-й хлопчик
Джентльмени всі ми справжні :
Коли треба чергувати –
Для дівчат звільняєм місце –
Їм не будем заважать !

8-й хлопчик
Ви на нас не ображайтесь ,
Бо іще ми – хлопчаки .
А кохати ми вас будем ,
Дайте трохи підрости !



Звучить музика. Виходить Фрекен Бок. Вмикає пилосос. Починає прибирати.

Ноги піднімаємо! Ноги піднімаємо!
До дорослих – Ноги піднімаємо!

Шановна Фрекен Бок! Сьогодні жіноче свято. Ми Вас вітаємо і запрошуємо з нами святкувати.
-         Немає в мене часу з вами святкувати! Роботи в мене багато!
-         А ми вас розважимо!

Гарний настрій з’явиться за мить,
Чуєте, вже музика звучить!
Весняний квартал пропонує сюрприз.
Всім дуже потрібен номер на біс!

Танець в париках

-         Дякую. Дякую! Ви дуже милі, але хочеться чогось незвичайного. Є у житті жінок такі моменти, коли так хочеться почути компліменти!
-         У чоловіків не завжди на таке знайдеться час.
-         Та квартал весняний подарує їх для вас.
(Конкурс «Компліменти»)

Які чудові компліменти! Мені ще ніхто в житті таких приємних слів не говорив.
(бла-бла)

Вийдуть хай до нас дівчатка
І покажуть усім нам.
Як страшенно вони хочуть
Бути схожими на мам.



Я скажу вам друзі прямо
Просто і без зайвих слів.
Помінятись місцем з мамою
Мрію я з недавніх пір.
Ну подумаєш робота:
Діти, прання, магазин,
Зварить кашу, борщ, компоти
Тут не треба зайвих сил.
А мені живеться важко,
Бо роботи – повен рот:
Віршик вивчить, ще й швиденько,
Звуки, букви, хоровод.
Боже! Як же я втомилась,
Краще б мамою вродилась!!!!






Французька мелодія

Фрекен бок
З цими дівчатами – ніякого ладу
Не встигли вирости – давай наряди.
Цілий день хвилюються, цілий день в турботі…
Ох вже ці панянки! Ох же оці моди! 






Коли буду мамою
Буду бізнес-леді я!
Діловий костюм вдягну,
На роботу я піду!
Буду в банку працювати
Гроші буду рахувати
Вечір-вся родина вдома
Прожену я свою втому.
Діткам казку розповім
Любим та маленьким
У неділю я у парк
Поведу рідненьких.








Коли буду мамою-
Буду госпдинею!
Найкращий, то мій дім
Місце вистачить усім!
Для дітей кімнат багато
Не життя, а просто свято!
Всі ще сплять, а я на кухні-
Тістечка готую пухкі,
Смажу курку до сніданку,
Нагодую всіх я з ранку.
Щоб уся моя родина
Була здорова та щаслива!

Коли буду мамою-
Буду дуже модною.
Червоним губи намалюю
Очі гарно нафарбую,
Сукню одягну бузкову,
Чобіточки кольорові.
Як побачать мої дітки
Скажуть: "Мамо, ти, мов квітка!"



Звучить французька мелодія.
Конкурс «Візажист»

Зараз наші хлопчики допоможуть вам стати гарними. Пропоную трьом кавалерам нанести макіяж нашим майбутнім красуням.

(Поки дівчаток хлопчики фарбують, виконується східний танок)

Східний танок

Султан
Аби я був султан мав би трьох дівчат
Отоді справді я модний був хлопчак.
Одна з них для мене б варила борщі.
Ну а друга б пекла смачні калачі.
А що з третьою робить
Ще не знаю я.
О! Придумав! Хай в’яже, прасує, вбирає, пере
І найбільше у світі кохає мене!

(Дівчатка біжать за султаном)

Алло, матусю! Це я твій синок!
Врятую, будь ласка, мене від жінок!

Аплодисменти

А  у нас завершився конкурс «Кращий візажист»! Зустрічайте першу пару
Модель Богдан Аліна та  візажист…..
Модель Когут Анна та її візажист….
Модель Алойдова Іринка та її візажист….

Фрекен Бок
Чудове модельне агентство у вас у класі.
Настрій ви змогли мені підняти
Та якби ж допомогли
Ви мені попрати!
Танець «Прання»


Конкурс  «Повісь та зніми хусточки»
Грає дві команди по 5 дітей та 4 мами.
1.     Одна мама тримає миску з хустками. Друга на фініші тримає порожню миску. Діти переносять по одній хустці на інший бік.



2.     В кожній команді по 2 мами тримають мотузку, поряд миски з платочками та прищіпками. Діти по одному біжать до мам і вішають 1 платочок на мотузку, потім повертаються в команду. Остання дитина знімає всі платочки і складає їх в миску.



Є на світі країна така...
Розповім, яка з себе вона.
Там млинці, пиріжки, пампушки,
Є котлети, вареники, плюшки,
Тарілки, чашки, каструльки,
Краплі, настоянки, пігулки,
Книги, в'язання, картини,
Базар, вишивка, магазини,
Каблучки, намисто і рюшки,
В сумках сто дві фінтіфлюшки,
Стрічки, заколочки, квіточки-
Це подаруночки для любої дочки,
А солдатики, лего й машини-
Це подарунки для милого сина.
В серці ніжність, турбота про родину
Ось так виглядає Мамина країна.





Сценка «Чоловіче свято»
Артем
Тату, хочу запитати, поясни, прошу, мені,
Є чомусь жіноче свято, а для нас з тобою – ні!
Є, звичайно, для солдатів, вояків фронтовиків,
А чому немає свята просто  для чоловіків?

Тато.  Як немає? Свят багато! От Новий , наприклад, рік
Навіть це жіноче свято, хто святкує? Чоловік!
День народження додай ще…

Артем
Але ж він є і в жінок!
Скривдили мужчин! А за що?

Тато (посміхається)
Ну й тямущий в нас синок!

Мама. Хочеш свята? В чім розмова?
Буде свято – день назви!
Тільки вже обід святковий
Готуватимете  ви!

А давайте спробуємо розібратися, у кого ж вдома більше турбот  – у мами чи у тата?
1.     Хто частіше з вами вчить уроки мама чи тато?
2.     Хто вдома миє посуд?
3.     Хто прибирає в хаті?
4.     Хто готує сніданки та вечері?
5.     Хто дивиться футбол по телевізору?
6.     Хто читає новини в Інтернеті?
7.     Хто вкладає вас спати?
8.     Хто більше розмовляє по телефону?
9.     Хто більше заробляє грошей? 

То у кого ж більше турбот? Я впевнена, що наші татусі зроблять так, щоб у наших мам було якнайменше турбот!

Сценки-веселинки

Мамі в день народження додому
В подарунок фен приніс татусь.
Роздививсь його маленький Рома
І на кухню до матусі - шусть.
- Мамочко! Іди скоріш в кімнату,-
Радий хлопчик їй секрет відкрив,-
-Подивися, там для тебе тато
Пилосос на голову купив! 

****
"Мама допоможе"
Син. — Тату, допоможи розв'язати задачу.
Тато. — Прийде мама — допоможе. (Син виходить. Через кілька хвилин з'являється знову).

Син. — Тату, там на кухні кран прорвало, вода тече.
Тато. — Прийде мама — відремонтує.
(Син виходить. Батько потягує повітря носом. В кімнаті знову з'являється син).

Тато. — Що це паленим пахне?
Син. А, ...на кухні білизна загорілась. (Батько, швидко встаючи з дивана, збуджено вигукує).
Тато. А чому ж ти мовчиш?

Син. Прийде мама — погасить.

*****


Оля й Соня
Чай хазяєчка мала на вечерю нам несла.
Хоч ступала тихим кроком,
Підковзнулась ненароком,
Чашка з блюдечком додолу
покатилась біля столу,
Покатилась і розбиласью
Черепочки розлетілись.

****
Мама сплеснула руками
"Як це сталось?"-каже мама.
"А ось так!"- і тут дівчатко
повторило все спочатку:
Друга чашка біля столу
покотилася додолу,
Покотилась і розбилась,
черепочки розлетілись. Тепер мамі ясно...

 *****
Глєб
Бабуся внука колисає,
А внук ніяк не засинає.
Розповіла вже всі казки,
І віршики, і приказки.
Стомилася, та все ж співає, -
А внук ніяк не засинає.
Аж враз в кімнаті тихо стало -
Мабуть, уже заколисала…
Та ні, знов пісенька луна
Якась тонка і голосна.
Піду в кімнату подивлюся -
Щось наче голос не бабусі.
Зайшов — і бачу я дива:
Бабуся спить, а внук співа!

****
Бабусі
Алінка
У кожного в світі своя є матуся:
У мами і тата
- мої то бабусі,
Бабусина мама - прабабця мені...
Тож скільки ж це мам є у кожній сім'ї?

Дамір
І кожній з матусеньок шану складаєм,
Від щирого серця із святом вітаєм.
Спасибі, рідненькі, говорять вам діти
За те, що ви є, наші мами на світі!

Катя
Дарувати всім бабусям маєм добру звичку
Спиці, хусточки, клубочки, з вовни рукавички
Але краще дарувати не клубок, не паличку
Піднесіть бабусям рідним обруч і скакалочку.
Чи метелика живого, кульку на вірьовочці.
Курс "Уроки карате", олівці в коробочці.

Подаруйте окуляри, якщо є потреба
Телефон і телескоп, щоб вивчати небо.
І тоді всі ваші рідні стануть дивуватись,
Як про мрії заповітні ви могли дізнатись.
Адже раптом всі бабусі так цьому зрадіють
Що про свій забудуть вік і помолодіють.




Сценка «Василівна»


Конкурс для бабусь
-         «Бабусю, впізнай мене»
-         «Знайди пару рукавичці»

Кінцівка



Моя мила  матуся, знаю турбот тобі вистачає,
Бо хто має
сина, той і клопіт має.
Хай тобі щастить, матусю, і хай здоровиться.
Від душі це і сердечно слово моє ллється.

Дитина.
Нам, маленьким і дорослим,
Все дають вони з любов’ю.
Ніжне серце, світлий розум,
Сили нашому здоров’ю.
 
Дитина.
Як ставали ми на ноги
Перший крок був наш до мами.
Радість маєш, чи тривогу –
Серце мами завжди з нами.

Дитина.
Хай дзвенить повсюди пісня
Про найкращих наших мам.
Ми за все, за все на світі
Щиро дякуємо вам!




Презентація «Мама й я»

Соня
Кажуть, що на світі сонце наймиліше
Та всміхнеться мама і стає світліше.
Кажуть, що без сонця не розквітнуть квіти,
А хіба без мами є щасливі діти?
Я до мами серцем любо пригорнуся,
Хай сіяє сонце, як моя матуся.

Хор рук  (Соня)

Ведуча
Із давнини так повелося в світі 
- Ангела свого мають усі діти.
Ангел їх охороняє, від біди закриє,
Береже і забавляє, навіть носик миє…
І молиться за діток цей Ангел щоночі,
Якщо хворіє малюк – не стулить і очі…
Називають його діти просто «Мама»,
І моляться за нього діти так само.



Глянь, Ісусику, на мене
Зроби дитя добре з мене
Я до тебе ручки зношу
І для мами здоров'ячка прошу.

 Матінко моя єдина !
Ти для мене - цілий світ!
І хоч я мала дитина,
хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе, матусю мила,
я кохаю над життя
І бажаю – будь щаслива,
наче квітка весняна
.

Побажаєм вам 100 років жити
Без горя, сліз і без журби
Хай з вами буде щастя і здоров'я
На многі
ї літа, назавжди.




Діти підходять до мам і співають пісню, дивлячись мамі в очі. 

фотозвіт 








Комментариев нет:

Отправить комментарий